כל מה שצריך לדעת על ארנבים
תרומה לארנבים
תרומה להצלת כלבים וחתולים
קוניפיק לארנבים
כופתיות ביהפר
משחקים לארנבים
תרומה לארנבים
תרומה להצלת כלבים וחתולים
קוניפיק לארנבים
כופתיות ביהפר
משחקים לארנבים
previous arrow
next arrow
ארנב בתיק נסיעה

איך לטוס עם ארנב

רציתי לעדכן על הטיול האחרון שלנו לתאילנד עם ליצ’י וללמד אתכם איך לטוס עם ארנב.

לפני כשנתיים רצינו קצת לגוון בחיים והחלטנו לטוס עם הארנבת ל4 וחצי חודשים לתאילנד, טסנו עם פינאייר שמאפשרת לטוס עם ארנבים בקבינה, גם לופטנזה מאפשרת אבל הכרטיס היה ממש יקר.

בדרך לשם השתמשנו בשירותים של חברה מקומית בתאילנד (Boonma) להשיג את כל המסמכים הרלוונטיים, הלכנו לווטרינר הממשלתי בבית דגן והשגנו אישור ייצוא. ההמראה מהארץ הייתה טריקטית, כשנאלצנו להזכיר לכל עובד בשדה שאפשר לטוס עם ארנב, עם ציטוטים מאתר האינטרנט של חברת התעופה, קצת ויכוחים, ולבסוף איפשרו לנו לעלות על הטיסה בפריוריטי בורדינג (כלומר אני וליצ’י ישבנו ראשונים על המטוס) הנחיתה עצמה הייתה קלה ומלבד המתנה של שעה בשדה התעופה לאישור כניסה לליצ’י, הכל עבר חלק. גם בתאילנד עצמה הסתדרנו. בבנגקוק מצאנו מלון שאפשר היה לשהות בו עם חיית מחמד, ובהמשך לקחנו רכבת לדרום תאילנד עם ליצ’י כשהיא חופשיה בחדר ברכבת במשך הנסיעה הארוכה.

מבצעים יומיים מוצרים לארנבים

הדרך חזרה הייתה הרבה יותר טריקית, וחוץ מתעודת בריאות חתומה על ידי וטרינר ממשלתי בתאילנד, היינו צריכים עוד כמה מסמכים שדרשו בשדה התעופה בתאילנד + כמו בדיקות פיזיות לליצ’י אצל וטרינר נוסף, ואישור ייבוא בחזרה לארץ (שאפשר לקבל בהתכתבות עם בית דגן).

גם בדרך חזור טסנו עם פינאייר שאיפשרו לנו לטוס עם ליצ’י בקבינה בניגוד למה שנאמר לנו בשדה בישראל.

מבחינת השהייה במטוס ליצ’י אכן הייתה קצת בטראומה אך כבר כשהגענו לחדר במלון היא חזרה לאכול כאילו כלום לא היה. גם בקונקשן שהיה בפינלנד, ליצ’י הסתובבה חופשייה בנקודות ריקות בשדה ולא הראתה סימני הלם ואכלה ושתתה כמעט כרגיל.

אני מקווה שלמדתם איך לטוס עם ארנב לרילוקיישן או לחופשה ארוכה, אני מאמין שהכל אפשרי רק עדיף שתדברו עם מישהו שעשה את זה קודם עם חיה כלשהי על מנת שלא תפספסו שום שלב בדרך, אתם כמובן מוזמנים לפנות אלינו עם שאלות דרך טופס הצור קשר שלנו.

בתמונות ליצ’י מתאקלמת בדירה בתאילנד, בחדר ברכבת לדרום, ובטיסה.

תודה לליז שעזרה לנו עם המידע הדרוש להשגת האישורים המתאימים.

ארנב בתיק נסיעה

2 מחשבות על “איך לטוס עם ארנב”

  1. שלום ✌????אתם יכולים בבקשה לשלוח לי רשימת מסמכים (תופסים אישורים חיסונים וכל מה שצריך ) להטסת ארנב ?

    1. היי ויקטוריה,
      אנחנו לא מטיסים ארנבים כשירות, אם את רוצה ייעוץ קצר על השלבים שאנו מכירים, את מוזמנת להתקשר אלינו או לכתוב לנו בוואטסאפ באותו המספר 03-3106024

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


סל הקניות