כל מה שצריך לדעת על ארנבים
, ,

רויאל כלב מקסי אדולט 15 ק”ג

325 available on subscription

הזמינו בהזמנה חוזרת
מק"ט: 34827 קטגוריות: , ,

רויאל כלב מקסי אדולט 15 ק”ג – מזון איכותי ומזין לכלבים. מבוסס על נוסחה עשירה שמספקת את כל החומרים המזינים הדרושים לכלב שלכם. המוצר מתאים לכל שלבי החיים ומעניק לכלב תזונה מאוזנת ובריאה. אוכל לכלבים גדולים רויאל קנין מקסי אדולט- Royal Canin maxi adult. כלבים גדולים זקוקים למזון איכותי אשר ישמור על הבריאות שלהם וידאג לצרכים המיוחדים שלהם, רויאל קנין מקסי מכיל אומגה 3 ו6 בשילוב עם גלוקוזמין לשמירה על מפרקים תקינים אשר נמצאים תחת עומס של משקל רב,חומצות השומן החיוניות מזינות את עור הכלב ושומרות עליו. רמת טעימות גבוהה ביותר. לכלבים גדולים יש מבנה מעט שונה של מערכת העיכול, המעיים דקות יותר והן צריכות לעכל ולעבד כמויות אוכל גדולות, במידה והכלב יקבל אוכל שאינו מתאים, עלולים לחדור מים למעיים ולגרום ליציאות רכות ונוזליות, לכן רויאל קנין הוסיפו לאוכל רכיבים מיוחדים למיצוק הצואה כמו DHA וEPA. מכיל טאורין הידוע בסגולתו לשיפור תפקודי הלב וכלי הדם. על ידי שימוש בטכנולוגיה מיוחדת אשר לוכדת את הארומה של האוכל בכופתיות, כאשר הכלב נוגס במזון משתחררים ריחות אשר משפרים ומעצימים את טעימות האוכל. האוכל הנמכר ביותר בעולם לכלבים מגזעים גדולים. מזון סופר פרימיום תוצרת צרפת
רויאל קנין מקסי אדולט מרכיבים:
תירס, חלבון עופות מיובש, קמח תירס, שומנים מחיים, חלבון חזיר מיובש, חלבונים מן החי הידרוליזה, עיסת סלק, גלוטן תירס, מינרלים, שמן דגים, שמן סויה, שמרים, סרטנים הידרוליזה (מקור לגלוקוזאמין), מיובשות סחוס (מקור לכונדרואיטין).

Royal Canin maxi adult – ערכים תזונתיים באחוזים:
חלבון: 26% – שומן: 17% – אפר: 6.3% – סיבים: 1.2% – חומצות שומן אומגה 3 : 7.7 גר ‘/ ק”ג כולל EPA / DHA: 4 גר’ / ק”ג. בחירה אידיאלית למי שמחפש את הטוב ביותר עבור הכלב.

מותג

סל הקניות