כל מה שצריך לדעת על ארנבים
, , ,

רויאל כלב מיני אדולט 4 ק”ג

159 available on subscription

הזמינו בהזמנה חוזרת
מק"ט: 29529 קטגוריות: , , ,

רויאל כלב מיני אדולט 4 ק”ג – מזון איכותי ומזין לכלבים. מבוסס על נוסחה עשירה שמספקת את כל החומרים המזינים הדרושים לכלב שלכם. המוצר מתאים לכל שלבי החיים ומעניק לכלב תזונה מאוזנת ובריאה. אוכל לכלבים רויאל קנין מיני אדולט 4 ק”ג – ROYAL CANIN MINI ADULT 4 KG
מזון יבש לכלבים מבוגרים של Royal Canin Small Mini (לשעבר Mini Adult) הוא תזונה מדויקת המיועדת במיוחד לכלבים קטנים בגילאי 10 חודשים עד 8 שנים במשקל עד 10 ק”ג.
עונה על צורכי האנרגיה הגבוהים של כלבים קטנים תוך עזרה בשמירה על משקל תקין עם L- קרניטין
תומך בבריאות העור והפרווה ברמות אופטימליות של חומצות שומן כמו EPA ו- DHA
גרגירים קטנים בלעדית טעימה במיוחד המותאמת לסתות מיניאטוריות
מספק את התיאבון הקפדני של כלבים קטנים עם טעימות משופרת, אז אמרנו כבר שהוא
מזון רויאל קנין מיני אדולט 4 ק”ג לכלבים בוגרים מגזע קטן, הוא מזון סופר פרמיום לכלבים שמשקלם גופם עד 10 ק”ג על בסיס עוף ואורז.
מזון איכותי לכלבים רויאל קנין מיני בוגר הוא אוכל יבש בעל תזונה מיוחדת לחיזוק גוף הכלב עם חלבונים ווטימינים לחיזוק כללי של מערכת החיסון.
אוכל יבש לכלבים של רויאל קנין מכיל בתוכו גרגירים שפותחו במיוחד לכלבים מגזע קטן, גרגיר קטן מיוחד מותאם לפי הקטן של הכלב אשר יגרום לכלב ללעוס את המזון . אוכל מומלץ לכלבים מגזע קטן שעברו את גיל שנה ומעלה המפיץ ריח טוב בזמן ההגשה דבר שיגרום לכלב לטרוף את האוכל היבש.
מכיל פורמולה מיוחדת של EPA ו- DHA לתמיכה בפרוות הכלב ובשומן שמתחתיה מזון שמכיל ויטמינים אשר מסייעים לחיזוק כללי של עצמות גוף הכלב הקטן והשברירי.
מכיל חלבונים איכותיים שמסייעים לעיכול ואספקה מיוחדת של סיבים תזונתיים.
מזון סופר פרמיום של חברת רויאל קנין מיני אודלט מיוצר בצרפת, והוא מזון מזין וטעים לכלבים בוגרים מגזע קטן או בשמו הצרפתי מיני.
ROYAL CANIN MINI ADULT 4 KG
רכיבים:
תירס, קמח עוף, אורז , אורז חום, גלוטן תירס, שומן עוף, טעמים טבעיים, עיסת סלק רגילה מיובשת, גלוטן חיטה, שמן דגים, שמן צמחי, אשלגן כלורי, סידן פחמתי, מלח, פרוקטוליגוסכרידים, נתרן טריפוליפוספט , L- ליזין, כולין כלורי, DL- מתיונין, מונוקאלציום פוספט, ויטמינים [DL-alpha tocopherol acetate (מקור ויטמין E), L-ascorbyl-2-polyphosphate (מקור ויטמין C), ביוטין, D- סידן pantothenate, ויטמין A אצטט, פירידוקסין הידרוכלוריד (ויטמין B6), תוסף ניאצין, חומצה פולית, תיאמין מונוניטרט (ויטמין B1), תוסף ויטמין B12, תוסף ריבופלאבין, תוסף ויטמין D3], סידן יוד, נתרן סלניט, חלבון נחושת], תחמוצת מגנזיום,L- קרניטין, תמצית רוזמרין, נשמר עם טוקופרולים מעורבים וחומצת לימון, מינרלים קורט חלבון אבץ, תחמוצת אבץ, סולפט ברזלי, חלבון מנגן , תחמוצת מנגן, נחושת סולפט. בחירה אידיאלית למי שמחפש את הטוב ביותר עבור הכלב.

מותג

סל הקניות