כל מה שצריך לדעת על ארנבים
, , , ,

רויאל חתול סטרלייז 10 ק”ג

339 available on subscription

הזמינו בהזמנה חוזרת

רויאל חתול סטרלייז 10 ק”ג – מבחר מזון וחטיפים איכותיים לחתולים. מציע נוסחה מיוחדת שמותאמת לצרכים התזונתיים של החתול. מכיל חומרים מזינים וטעימים שיעניקו לחתול את האנרגיה שהוא צריך. מזון יבש רויאל קנין לחתול סטרילייז 10 ק”ג הוא מזון סופר פרימיום לחתולים על בסיס חלבון עוף ואורז.
מזון מיוחד שהונדס ספציפית לחתולים שעברו עיקור או סירוס, במזון הנ”ל יש רכיבים שמסייעים לשמור על משקל גוף החתול במצב תקני וזאת למען לא יעלה במשקל לאחר הסירס/עיקור.
מזון שמכיל תחולת חלבון גבוהה מהרגיל וזאת למען יספק תמיכה ושמירה על מסת השריר של החתול. רכיב זה נקרא תוספת L.
מזון יבש מלא שמכיל את כל אבות המזון הנחוצות לחתולים בוגרים מגיל שנה ומעלה, מכיל ויטמינים ומינרלים לשמירת פרווה החתול שתראה יפה ומבריקה ונעימה למגע אדם.
מזון יבש סטרלייז היינו מזון יעודי ומאוזן לחתולים בוגרים. מזון שישמור על המערכת החיסונית של חתול בוגר, יפתח את מוח החתול וישמור על מערכת הלב של החתול.
מזון סטרלייז מכיל חומרים למניעת הצטברות של אבנים בדרכי השתן, ובזאת שומר על מערכ כליות תקינה.
ROYAL CANIN STERILIZED 10KG הבחירה הנכונה לחתולה המעוקרת שלכם!

מרכיבים רויאל קנין סטרילייז 10 ק”ג:
בשר עופות מיובש תירס חלבון צמחי לבודד, גלוטן תירס סיבים צמחיים שומן מן החי חלבונים מן החי הידרוליזה עיסת סלק מינרלים שמרים שמן דגים פרוקטו אוליגו–סוכרים שמן סויה. תוספים (ק”ג ל):
תוספים תזונתיים: חומרים משמרים, חומרים נוגדי חמצון. ויטמין A: 18 800 יחב”ל ויטמין D3: 1000 IU E1 (ברזל): 35 מ”ג E2 (יוד): 2.7 מ”ג E4 (נחושת): 4 מ”ג E5 (מנגן ): 46 מ”ג E6 (אבץ): 151 מ”ג E8 (סלניום): 0.06 מ”ג L-קרניטין: 100 מ”ג מרכיבים אנליטיים: חלבון: 37% – שומן גולמי: 12% – אפר גולמי: 8.1% – סיבים גולמיים: 6.1%. * LIP: חלבון שנבחר להטמעה גבוהה מאוד שלה. אידיאלי לכל חתול שזקוק לתזונה עשירה ומאוזנת.

מותג

סל הקניות