כל מה שצריך לדעת על ארנבים
, , ,

פרו פלאן בוגר גזע גדול 14 ק”ג

299 available on subscription

זמינות: במלאי

הזמינו בהזמנה חוזרת
מק"ט: eef565450f9b קטגוריות: , , ,

פרו פלאן בוגר גזע גדול 14 ק”ג – מזון איכותי ומזין לכלבים. מבוסס על נוסחה עשירה שמספקת את כל החומרים המזינים הדרושים לכלב שלכם. המוצר מתאים לכל שלבי החיים ומעניק לכלב תזונה מאוזנת ובריאה. כלבים בוגרים מגזע גדול זקוקים לתזונה האופטימלית לשמירה על התפתחות גופנית תקינה. המזון של פרו פלאן פותח במיוחד לכלבים אתלטיים ומעניק להם בדיוק את המינרלים והוויטמינים הדרושים להם.

המזון היבש לכלבים המותג פרו-פלאן של פורינה, פותח במיוחד לצרכיהם של כלבים אתלטיים מגזע גדול, כדי ליצור את השילוב המושלם של כל המרכיבים הדרושים לכלבים אלו, המוציאים אנרגיה רבה, וזקוקים לרמת פרוטאין גבוהה במיוחד בהשוואה לגזעים אחרים.

מרכיבי התזונה הכוללים עוף, חלבונים, אורז ושמן דגים, מסייעים ומעודדים את חיזוק המערכת החיסונית.

בנוסף, הם משפיעים על האיזון של מערכת העיכול וספיגת המינרלים בצורה הטובה ביותר. מזון זה משלב את הפיתוחים המתקדמים ביותר בתחום המזון ומאפשר לכלבים ליהנות מאוכל טעים ומזין, המשפר את חייהם בצורה משמעותית, ומאפשר להם התפתחות תקינה.

יש להתאים את כמות המזון למשקלו ולרמת פעילותו של הכלב.

גם כלבים בוגרים זקוקים לפינוקים ולשעשועים! אנו מזמינים אתכם להכיר את מגוון המוצרים שלנו בחנות. יש לכם שאלות? צרו עמנו קשר ונשמח לסייע לכם בכל שאלה.

רכיבי המוצר
עוף (17%), חלבוני עוף מיובשים, חיטה, אורז(9%), גלוטן, קמח סויה, תירס, שומן מן החי, מצוי מן החי, פולפת סלק סוכר, מינרלים, שמן דגים, קולוסטרום בקר(0.1%). בחירה אידיאלית למי שמחפש את הטוב ביותר עבור הכלב.

מותג

סל הקניות