כל מה שצריך לדעת על ארנבים
, , ,

מונג אקסטרה סמול בוגר סלמון 2.5 ק”ג

99 available on subscription

זמינות: במלאי

הזמינו בהזמנה חוזרת
מק"ט: 25ceaf266332 קטגוריות: , , ,

מונג אקסטרה סמול בוגר סלמון 2.5 ק”ג – מזון איכותי ומזין לכלבים. מבוסס על נוסחה עשירה שמספקת את כל החומרים המזינים הדרושים לכלב שלכם. המוצר מתאים לכל שלבי החיים ומעניק לכלב תזונה מאוזנת ובריאה. המזון של חברת מונג מיועד לכלבים בוגרים מגזע קטן, ומספק להם את התזונה האידיאלית להתפתחות תקינה, לעיכול בריא ולעידוד מערכת החיסון לטווח הארוך – עם כופתאות בגודל מתאים ללעיסה

המזון היבש מסדרת הפרימיום של חברת מונג, מספק לכלב הבוגר את כל הרכיבים התזונתיים החשובים ביותר בשבילו בעזרת מזון איכותי מן החי. לשמירה האידיאלית על תזונה יומיומית המושלמת המזון מורכב משלל רכיבים תזונתיים בריאים במיוחד כמו: תמצית ארטישוק, אכיניציאה, אורגנו ושום, המיועדים לחיזוק מערכת החיסון.

עיקר המרכיב התזונתי במזון הינו דג סלמון, עם תוספות של פרהביוטיקה טבעית, השומרים על עיכול בריא. על מנת שהמזון יילעס בצורה האופטימלית על ידי הכלבים הקטנים, הושם דגש רב על עיצוב גודל הכופתאות ללעיסה אופטימלית המותאמת לשיני הכלבים.

המוצרים של חברתMonge האיטלקית, מתאפיינים במזון טבעי, ללא שילוב של חומרי מאכל או חומרים משמרים, וללא ניסויים בבעלי חיים.

בחנות האונליין ובסניפים שלנו תוכלו למצוא שלל מוצרים מפנקים לכלב שלכם: מיטות, משחקים, כלי אוכל וצעצועים! בואו ליהנות משלל מבצעים מפנקים!

יתרונות המוצר
כופתיות בגודל מותאם, מתאימה לשיניים וללסתות.
תמצית ארטישוק,אכינצאה,אורגנו ושום, לעידוד מערכת החיסון.
XOS, קסילו אוליגו סכרידים פרהביוטיקה טבעית לעיכול בריא.

רכיבי המוצר
בשר סלמון (טרי 10%, מיובש 30% ), אורז, תירס, שומן מן החי, 99.6% שומן עוף מיוצב בסיוע נוגדי חימצון טבעיים), עיסת סלק, תמצית חלבון תפו”א, שמרי בירה, גלוטן התירס, חלבון מן החי שעבר הידרוליזה, דגים (סלמון מיובש), שמן דגים (שמן סלמון), סחוס ממקור מימי, סרטנים, מתילסולפנו מתאין, XOS, שמרים שעברו הידרוליזה, יוקה, ספירולינה. בחירה אידיאלית למי שמחפש את הטוב ביותר עבור הכלב.

מותג

סל הקניות